zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

تصاویری از بلندترین برج دنیا که در عربستان ساخته میشود/ 1کیلومتر

بلند ترین برج دنیا برج عربستان

اون طبقات بالای برج ارتباط با اجنه شیطانی (شیاطین) بسیار راحت تر است ..

ادامه مطلب ...

فیلمی جدید/ پلیس کشف حجاب فرانسه؛ زن محجبه را دستگیر کرد

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1390/5/15/83669_646.jpg

این زن درحالی که از پیاده‌رو خیابان عبور می‌کرد، با فریاد پلیس مواجه شد که "حجابت را بردار! این ممنوع است!!" زن پاسخ داد که این حق من است و آیا می خواهی من را کنترل کنی؟ این مربوط به دین من است و من در مکان‌های عمومی و خصوصی حق عمل کردن به دینم را دارم! با گفتن این جملات سه افسر پلیس ...


ادامه مطلب ...

شوخی بی نمک مدیر یکی از سایتهای فعال در زمینه فراماسونری و ...

الحمدلله آن برادر عزیز حرف خود را اصلاح کرد...وستانی که مطلع اند می دانند که سخن نخست ایشان به طرز توهین آمیزی نسبت به دکتر عباسی نگاشته شده بود؛ الحمدلله الآن آن سخن را تغییر داده)

مبنای شناخت فراماسونری و شیطان پرستی؛ شناخت فرهنگ و اندیشه غرب است . قطعاً استاد رائفی پور هم خود را شاگرد دکتر عباسی و شاگرد امثال ایشان می دانند و به این حرف های سست و پی پایه راضی نیستند؛ فلذا دوستان از این بچه بازی ها دست بکشند و ادامه ندهند . به یک نمونه اشاره می کنم؛ والسلام ...


ادامه مطلب ...

خون پژاک رنگین تر از خون مردم بی دفاع بحرین


خون پژاک رنگین تر از خون مردم بی دفاع بحرین
شبکه من وتو از وضعیت زندگی کردهای عراق ابراز ناراحتی کرد
ادامه مطلب ...

دکتر حسن عباسی - فراماسونری - دانلود - صوتی :

توصیه می کنم حتماْ دانلود کنید :

http://s1.picofile.com/file/6851964784/Dr_abbasi_hasan_6_%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1_%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

 دکتر حسن عباسی - فراماسونری

۱۰ مگابایت   /   ۱ ساعت و ۲۸ دقیقه


Download icon Button دانلود

رابطه جنسی + فارسی وان = خیانت

شیوه جدید جمع و تفریق اختراع شد ؛

رابطه جنسی + فارسی وان = خیانت
نقطه اشتراک همه شبکه های لس آنجلسی تبلیغ روابط جنسیِ بدون حد و مرز می باشد.

ادامه مطلب ...

ایران به زودی تکنولوژی پیشرفته هسته ای خود را صادر می کند+ سند

شگفتی امریکا از پیشرفت های علمی ایران؛

ایران به زودی تکنولوژی پیشرفته هسته ای خود را صادر می کند+ سند
روزنامه واشنگتن پست با اعتراف صریح به بومی بودن دانش هسته ای ایران از پیشرفت علمی سریع کشورمان ابراز تعجب کرد.

ادامه مطلب ...

احمدی نژاد و رهبر ایران با هم اختلاف ندارند +فیلم

بی بی سی :

احمدی نژاد و رهبر ایران با هم اختلاف ندارند +فیلم
محمود احمدی نژاد در مصاحبه خبری با یورو نیوز گفته است که موقعیت رهبری در ایران کاملا معلوم است؛

به گزارش جام نیوز، شبکه بی بی سی روز پنج شنبه (13مرداد) از عدم اختلاف رهبری و ریاست جمهوری ایران خبر داد.
این شبکه افزود رئیس جمهور ایران می گوید که با رهبر ایران هیچ مشکلی ندارد. البته مجری این شبکه که این خبر را با ذوق زدگی می خواند رئیس جمهور ایران را "جمهوری ایران" خطاب کرد.
بی بی سی در ادامه افزود: محمود احمدی نژاد در مصاحبه خبری با یورو نیوز گفته است که موقعیت رهبری در ایران کاملا معلوم است و هیچ اختلافی بین او و رهبری وجود ندارد.

 منبع:جام نیوز

روز بعد سقوط بشار اسد شاهد حضور مجدد جنبش سبز در ایران خواهیم بو

نوری زاده در شبکه العربیه مدعی شد
۱۳۹۰/۵/۱۳ 

به دنبال گفتگوی رئیس جمهور کشورمان با شبکه یورونیوز ، نوری زاده در گفتگو با شبکه العربیه به پیش بینی و خیال پردازی در باره سوریه و ایران پرداخت.

شبکه تلویزیونی العربیه امروز 4 آگوست (13مرداد) به دنبال پخش گوشه هائی از سخنان رئیس جمهور کشورمان در شبکه یورونیوز طی گفتگو با علیرضا نوری زاده نظر او را در باره سخنان محمود احمدی نژاد جویا شد نوری زاده گفت: اولاً باید بگویم سخنان احمدی نژاد شبیه سخنان آلیس در سرزمین عجایب است.آنچه که احمدی نژاد درباره انتخابات آزاد سخن می گوید! آیا انتخابات ایران آزاد و پاک بود ؟چرا امروز کروبی و موسوی در زندان خانگی به سر می برند؟چرا صدها تن از فعالان سیاسی و نویسندگان و ر.زنامه نگاران در زندانها به سر می برند؟
نوری زاده در ادامه سخنان خود بهترین دلیل تقلب در انتخابات را وجود احمدی نژاد در راس کار دانست و با اعتراف به پرشور بودن انتخابات اخیر در ایران گفت : معتقدم انتخاباتی که در ایران انجام شد آغاز بسیار خوبی داشت میلیونها نفر از ایرانیها در انتخابات شرکت کردند.
نوری زاده در ادامه به مقایسه اوضاع مصر مبارک و ایران پرداخت و گفت: مصردر زمان مبارک در مقایسه با ایران آزادی های روزنامه نگاران مصری صد برابر بیشتر از ایران بود ماهواره همه جا در دسترس مصریان بود و هست.در مصر احزاب سیاسی آزادانه فعالیت می کردند ولی در ایران فقط احزاب وابسته به نظام وجود دارد.
نوری زاده در ادامه خیال پردازیهای خود جنبش سبز را به تحولات سوریه ربط داد و گفت: چیزی که امروز در سوریه می بینیم در ایران اتفاق افتاد اما تعداد کشته شدگان در ایران کمتر بود زیرا مدت زمان خروج در خیابانها در ایران کمتر از سوریه بود ولی نظام ایران خیلی قوی ظاهر شد .
نوری زاده در پاسخ مجری شبکه العربیه که از او درباره احتمال مجدد حضوره فتنه گران در خیابانها پرسید گفت: ایران مراقب اتفاقات سوریه است در صورت سقوط بشار اسد در سوریه روز بعد سقوط وی در سوریه شاهد حضور مجدد جنبش سبز جدیدی در ایران خواهیم بود همه ما به سوریه می نگریم ، سوریه امروز به مهمترین چیز برای ما تبدیل شده است زیرا نظام حاکم در سوریه همان روشهای نظام ایران را در پیش گرفته است اما ملت شجاع سوریه کماکان در صحنه ظاهر می شود و من مطمئنم نظام بشار اسد سقوط خواهد کرد و بعد از سقوط آن ایران مجدداً شاهد حضور جنبش سبز خواهد بود.