zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

قانون جزوه

موجودات روی زمین (در اینجا منظور دانشجویان است) به دو دسته اصلی تقسیم می شوند.

دسته اول

یعنی کسانی که جزوه می نویسند به دو مجموعه ی پسر و دختر تقسیم می شوند.

اگر پسر باشند به سه گروه تقسیم می شوند:

گروه 1: افرادی درسخوان ( طیف ارزشی جامعه!!) که جزوه را برای خود و رضای خدا می نویسند. تا در مطالعات درسی که هر شب به مدت چندین ساعت است، درس ها را دوره کنند. این گروه مرجع خوبی برای طالبان علم و دانش هستند. متاسفانه، از آنجایی که جزوه ی این افراد دست به دست می چرخد و گاهی چند صد نسخه از روی آن کپی می شود، لذا ممکن است جزوه از کیفیت لازم بیفتد و گاها خود این افراد شب امتحان جزوه ای برای مطالعه نداشته باشند. در این نوع جزوه ها ممکن است یک یا چند رنگ خودکار به کار رود. جمعیت این گروه خیلی کم است. ( منبع معتبر)

گروه 2: افرادی که باز هم جزوه را برای خود نوشته و معمولا قبل از امتحان ها از آن استفاده می کنند. در این نوع جزوه ها معمولا یک رنگ خودکار بیشتر به کار نمی رود. جمعیت این گروه نسبتا زیاد است.

گروه 3: افرادی که در گویش عمومی جامعه به گلدیس، گلنواز، عنکف دختر(!)،... شناخته می شوند و جزوات را برای اینکه روزی به یکی از دختر ها بدهند، با دقت و ظرافت تمام می نویسند. در این نوع جزوات از حداکثر رنگ های ممکن ( در بعضی روایت ها تا 12 رنگ!) به همراه لاک غلط گیری وجوهر پاک کن، استفاده می شود. این گروه اگر به مقصود خود نرسند ممکن است دچار افسردگی شدید شده و دیگر دانشگاه نروند! جمعیت این گروه بسیار کم است.

 

و اگر دختر باشند به سه گروه تقسیم می شوند:

گروه 1: دقیقا مثل گروه یک از دسته اول (پسر). وضعیت ظاهری این گروه از قانون دوم ترمودینامیک تبعیت می کند.( این قانون می گوید: دختر یا خوشگل میشه یا ذرسخون!) در فرصتی مناسب به بقیه قوانین ترمودینامیک هم پرداخته خواهد شد.

گروه 2: مثل گروه 2 از دسته اول (پسر). با این تفاوت که اگر نویسنده از وضعیت ظاهری خوبی برخوردار باشد، حتما جزو منابع معتبر به حساب خواهد آمد. عده ای پسر HIZ دائما به دنبال این گروه و جزوات آنها خواهند بود! با اینکه حتی ممکن است این جزوات با یک رنگ و روی کاغذ باطله نوشته شده باشد! اکثریت جمعیت با این گروه است.

گروه 3: برعکس گروه 3 از دسته اول (پسر). جزوه را به این امید می نویسند که روزی یکی از پسران، از آنها جزوه طلب کند، در آنصورت جزوه را به همراه مجموعه تمرینات، سوال های اضافی، چند کتاب کمک آموزشی، چند لبخند، کلی ادا، اشاره و هزار امید و آرزو، می دهند. اکثر این موارد به دوستی، نوشتن چند پروژه به صورت مشترک و نهایتا تشکیل خانواده می انجامد!! این گروه نیز اگر در دوران دانشگاه به مقصود خود نرسند ممکن است دچار افسردگی شدید شده و ترک تحصیل نمایند! جمعیت این گروه خیلی کم است.

 

دسته دوم

یعنی افرادی که جزوه نمی نویسند، به دو مجموعه پسر و دختر تقسیم می شوند.

اگر پسر باشند به سه گروه تقسیم می شوند.

گروه 1: جزوه برای آنها اهمیتی ندارد و مستقیما از کتاب های مربوط به درس ( با اینکه سخت ترین راه است) استفاده می کنند. بدینوسیله نیازی به منت کشی و جستجو برای جزوات ندارند. با اینکه این افراد، در آینده خودکفا خواهند شد ولی دلیلی ندارد که حتما افراد موفقی هم بشوند. جمعیت این گروه کم است.

گروه 2: همیشه به امید یکی از گروه های 1 دسته ی اول هستند. مشخص است که هدف نهایی افراد این گروه همان درس خواندن است، منتها با کمی منت و جستجوی اضافه. این افراد با این زندگی وابسته و انگلی خود، ممکن است در آینده موفق شوند، ولی اگر در یک جزیره تنها باشند، روز اول خواهند مرد! جمعیت این گروه زیاد است.

گروه 3: افرادی سودجو، فرصت طلب، نان به نرخ روز خور و شاید هم زرنگ هستند.لذا کیفیت فرد جزوه نویس از خود جزوه ها مهمتر است و در بین دختران جامعه دسته اول، به دنبال بهترین ها هستند! حال ممکن است این جزوه خراب یا ناقص یا پر از اشتباه باشد ولی به کمال و کیفیت نویسنده ی آن می ارزد! اهداف نهایی این افراد بسیار زیاد است ولی مطمئنا درس جزو این اهداف نخواهد بود. از آنجاییکه این گروه به شکست در این موارد عادت کرده، لذا هرگز از رو نخواهد رفت! جمعیت این گروه کم نیست!

و اگر دختر باشند به سه گروه تقسیم می شوند.

گروه 1: تقریبا مثل گروه 1 از دسته دوم (پسر)

گروه 2: تقریبا مثل گروه 2 از دسته دوم (پسر)

گروه 3: این گروه هم مثل گروه 3 از دسته دوم (پسر) هستند. با این تفاوت که معمولا اهداف شیطانی در پس پرده است و با چند لبخند، ناز، کرشمه، ادا و حرف های دو پهلو، عقل و هوش را از گروه 1و2و3 دسته اول (پسر) می برند. پسرها در این موارد حتی حاضر می شوند که خودشان از جزوه ی کپی شده استفاده کنند و اصل جزوه را به این گروه بدهند! بیچاره به پسرهای این گروه! شب امتحان به جای درس خواندن مشغول رویابافی شده و سر کلاس ها هم تمام حواسشان به حرکات افراد این گروه است. و هر حرف از آن ها را 100 جور مختلف برداشت کرده و تفسیر می کنند! افرا این گروه معمولا در آینده موفق هستند و با استفاده از بعضی نعمت های خدادادی به استثمار قشر رقیق الاراده(!) و ضعیف القلب(!!) میپردازند! (خدا نصیب نکنه!) جمعیت این گروه خیلی کم است.

 

نتیجه گیری: جزوه می تواند هم نوشته شود، هم نوشته نشود. ولی منفعت جزوه ننوشتن از زحمت جزوه نوشتن خیلی بیشتر است!

دعا: پروردگارا...تمامی گروه ها و دسته ها را به هدفشان برسان. بر موجودات تنها خور و تک پر لعنت و عذاب بفرست. آمین.

منبع:http://csumz.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد