zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

باید از سبزها حمایت کرد تا نظام ایران را تغییر دهند

واشنگتن تایمز:
باید از سبزها حمایت کرد تا نظام ایران را تغییر دهند
باید پولی به گروه مخالف نظام حاکم در ایران داده شود، تا جنبشی مثل جنبش سبز مجدد تقویت شود و در جهت تغییر نظام عمل کند.

روزنامه آمریکایی "واشنگتن تایمز" در تحلیلی با بررسی سخنرانی "محمود احمدی نژاد"، رئیس جمهوری در اجلاس عمومی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه ایران هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت، خواستار تغییر نظام در ایران شد و آن را تنها گزینه پیش رو برای آمریکا اعلام کرد.

به گزارش گرداب، واشنگتن تایمز نوشت: باید این را در نظر داشت که جهادگرایان اسلامی همیشه به دنبال یافتن راهکارهایی خواهند بود تا دستورالعمل‌های خود را در قالب دین اسلامی پیش ببرند. در عین حال اوباما باید ایده تعامل با نظام ایران را کنار گذارد و به فکر این نباشد که بخواهد با دولت ایران وارد گفتگو شده و مثلا بتواند مسائل موجود که عمدتا مسائل هسته‌ ای هستند، حل و فصل شوند.

این روزنامه آمریکایی نوشت: ما باید این حقیقت را در نظر قرار دهیم که نظام حاکم در ایران مدت بیش از 30 سال است که با آمریکا در حال نبرد است و حقایق موجود در رابطه با این که آنها مواضعی جنگجویانه در قبال آمریکا دارند به صورت مدارک و اسنادی گوناگون در دادگاه فدرال آمریکا و در پرونده های متعدد به ثبت رسیده است. حمایت های ایران از گروه هایی نظیر حزب الله و حماس نیز بر همه عیان است.

واشنگتن تایمز در ادامه ادعاهایی را درباره نقش ایران در عراق و افغانستان مطرح کرد و نوشت: عملکرد‌های گستاخانه ایران باعث شده تا آمریکا تلفات جانی چه در میان افراد نظامی خود و چه در میان افراد غیر نظامی بدهد و آمریکا هیچ گاه پاسخ مناسبی به این گونه اقدامات نداده است.

این روزنامه آمریکایی همچنین مدعی نقش ایران در حوادث یازدهم سپتامبر شد و نوشت: شواهد علنی در دست است که ایران چگونه نقش کلیدی در حملات 11 سپامبر سال 2001 داشته است. کمیسیون تحقیقاتی راجع به حملات 11 سپتامبر و کارکنان اسبق آن گفته‌اند که اسناد و شواهد شفاف و علنی موجود است که ایران در حملات 11 سپتامبر علیه آمریکا دست داشته است و احمدی نژاد می‌آید و بارها تکرار می‌کند که حملات 11 سپتامبر قسمتی از تئوری توطئه بوده که آمریکا طراح آن بوده است.

نویسنده واشنگتن تایمز در ادامه با زیر سوال بردن ایده راه اندازی خط قرمز میان ایران و آمریکا نوشت: در آب‌های خلیج فارس نیروهای سپاه پاسداران بارها ناوگان های دریایی آمریکا را تهدید کرده‌اند. درخواست‌ها برای ایجاد خط تماس میان ناوگان پنجم دریایی آمریکا مستقر در بحرین و نیروی دریایی ایران راه حل مناسبی نیست؛ شرایط باید دستخوش تغییر قرار بگیرد و کشتی‌های آمریکایی نباید اجازه دهند تا هیچ یک از نیروهای ایرانی بتوانند به کشتی‌ های آمریکایی نزدیک شوند.

این روزنامه آمریکایی در ادامه با درخواست تغییر نظام ایران نوشت: از زمان ریاست جمهوری کارتر تاکنون ما همیشه نشان داده‌ایم که فاقد اراده سیاسی در مقابل ایران هستیم. در گذشته آمریکا بعد از مشاهده رفتارهای صدام حسین در عراق سیاست تغییر نظام را جدی گرفت و پول زیادی نیز هزینه کرد تا چنین سیاستی را به ثمر برساند. باید چنین سیاستی در قبال ایران با جدیت هرچه تمام دنبال شود. کنگره باید پیش نویس را آماده کند و اوباما نیز باید آن را امضا کند و پولی هم به گروه مخالف نظام حاکم در ایران داده شود، تا جنبشی مثل جنبش سبز مجدد تقویت شود و در جهت تغییر نظام عمل کند.
 
منبع: ایران دیپلماتیک

ماموریت آمریکا تسخیر قلب ها و مغز ها


مأموریت اصلی آمریکا در "دیپلماسی عمومی" تسخیر قلب ها و مغزها است
مدیر برنامه دیپلماسی عمومی و نبرد سیاسی در مؤسسه "سیاست جهانی" آمریکا مأموریت اصلی دیپلماسی عمومی آمریکا را تسخیر قلب ها و مغزها و طرح ریزی قدرت و گسترش نفوذ آمریکا در سراسر جهان اعلام کرد.

ادامه مطلب ...