zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

تحلیل کنفرانس بنیاد FDD با موضوع مقابله با تهدید نرم ایران

تحلیل کنفرانس بنیاد FDD با موضوع مقابله با تهدید نرم ایران / دکتر فواد ایزدی / برنامه راز  


برنامه راز با موضوع “بصیرت ولایی مردم در برابر تهدید نرم” در دو قسمت اجرا شد. قسمت اول که دکتر فواد ایزدی، استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران مهمان برنامه بود، به ادامه موضوع هفته قبل یعنی بررسی کنفرانس اخیر بنیاد FDD و تحلیل سخنان چندتن از سخنرانان این کنفرانس سه روزه اختصاص یافت. دکتر فواد ایزدی، استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در برنامه این هفته راز گفت: ویدئوهای کنفرانس اخیر FDD که از ۸ تا ۱۰ دسامبر در واشنگتن برگزار شد، حاوی مطالب زیادی است که نکات ظریفی را به ما یادآوری می­کند. مسایلی که می­دانیم اما تاکنون با صراحت آنها را نشنیدیم، توجه به این کنفرانس­ها که در واشنگتن کم نیستند، در صداوسیما خوب است، هر چند که شنیدن و دیدن ۱۵ ساعت این ویدئوها کار آسانی نیست. ایزدی خطاب به نادر طالب زاده، مجری و سازنده برنامه راز عنوان کرد: خبر برنامه امشب شما جهانی می شود و در روند برگزاری این کنفرانس ها تاثیرگذار خواهد بود. از این پس این کنفرانس ها با احتیاط بیشتری برگزار می شود.

نادر طالب زاده با اشاره به مراکز فکری آمریکا که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به طور قارچ وار رشد می کنند، بیان کرد: تعداد زیادی فیلم دوبله و پخش می کنیم. ای کاش ۱۰ ساعت از ۲۰ ساعت کنفرانس اخیر FDD را دوبله می کردیم و ای کاش صحبت های خودمانی آنها را ترجمه می کردیم. طالب زاده، سازنده برنامه راز خاطرنشان کرد: در این کنفرانس سرلشگر و متخصص موشک اسراییلی، چندین جاسوس و نویسنده سازمان سیا، نخبگان آمریکا و گروه های تحت فشار آنها حضور داشتند. قسمت هفتم این ویدئوها را که دیدم عصبی شدم، اینکه عنوان کنفرانس مقابله با تهدید نرم بود، مسخره است. ایران چه کسی را تهدید کرده و اینکه بنیاد FDD خود را بنیاد دموکراسیمی داند نیز مسخره است.

تحلیل کنفرانس بنیاد FDD با موضوع مقابله با تهدید نرم ایران / دکتر فواد ایزدی / برنامه راز

تحلیل کنفرانس بنیاد FDD با موضوع مقابله با تهدید نرم ایران / دکتر فواد ایزدی / برنامه راز

مدت زمان: ۵۷ دقیقه

کیفیت: TVRip (عالی)

مجری-کارشناس: نادر طالب زاده

کاری از: شبکه چهار سیما / برنامه راز      مبین مدیا


.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰)

نظرات 1 + ارسال نظر
دیبا جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:14

با سلام
برای یک پروژه دانشجویی به این قسمت از برنامه راز نیاز دارم.دو بار آن را از وبلاگ شما دانلود کردم اما گویا فایل دچار مشکل است آیا راه دیگری برای به دست آوردن آن وجود دارد؟
سپاس بسیار

فایل اصلی در این سایت هست که کامل نیست اما شاید به دردت بخورد
http://mobinmedia.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد