zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

دلارهای جدید آمریکا !!! + تصاویر / طنز / کاریکاتور

تاریخ : چهارشنبه 4 آبان ماه سال 1390

http://design-milk.com/images/2011/06/make-your-franklin-sergio-rodriguez.jpg

make your Franklin یک فراخوان هنری جمعی به صورت بازطراحی دلار امریکا توسط هنرمندانی که ثبت نام کردن برگزار شد. نام فرانکلین هم از اسم بنجامین فرانکلین گرفته شده. و حتی هنوز هم برای فرستادن آثار به این فراخوان فرصت هست. نکته جالب اینه که این فراخوان جمعی به نوعی تبدیل به انتقادی به پول و سرمایه‌داری شد و خیلی از هنرمندا به جای بازطراحی اسکناسی جدید و کامل، دلار رو به سخره گرفتن.
این جریان خیلی پیش‌تر از شلوغی های اخیر امریکا و اروپا راه افتاده بود. و خب نشون می داد طلب برخوردهای منتقدانه با نظام سرمایه‌سالاری و کاپیتالی در غرب رو.


مسیر حرکت

اسلام نه باسرمایه دارى ظالمانه و بی حساب و محروم کننده توده‏هاى تحت ستم و مظلوم موافق است، بلکه آن را به ‏طور جدى در کتاب و سنت محکوم می‌کند و مخالف عدالت اجتماعى می‌داند- گرچه بعض کج فهمان بی‌‏اطلاع از رژیم حکومت اسلامى و از مسائل سیاسى حاکم در اسلام در گفتار و نوشتار خود طورى وانمود کرده‌‏اند (و باز هم دست برنداشته‌‏اند) که اسلام طرفدار بی‏‌مرز و حد سرمایه دارى و مالکیت است و با این شیوه که با فهم کج خویش از اسلام برداشت نموده‏‌اند چهره نورانى اسلام را پوشانیده و راه را براى مغرضان و دشمنان اسلام باز نموده که به اسلام بتازند، و آن را رژیمى چون رژیم سرمایه دارى غرب مثل رژیم آمریکا و انگلستان و دیگر چپاولگران غرب به حساب آورند، و با اتکال به قول و فعل این نادانان یا غرضمندانه و یا ابلهانه بدون مراجعه به اسلام شناسان واقعى با اسلام به معارضه برخاسته‏‌اند- و نه رژیمى مانند رژیم کمونیسم و مارکسیسم لنینیسم است که با مالکیت فردى مخالف و قائل به اشتراک می‌باشند با اختلاف زیادى که دوره‏‌هاى قدیم تاکنون حتى اشتراک در زن و همجنس بازى بوده و یک دیکتاتورى و استبداد کوبنده در بر داشته .. بلکه اسلام یک رژیم معتدل با شناخت مالکیت و احترام به آن به نحو محدود در پیدا شدن مالکیت و مصرف، که اگر بحق به آن عمل شود چرخهاى اقتصاد سالم به راه می‌افتد و عدالت اجتماعى، که لازمه یک رژیم سالم است تحقق می‌یابد. در اینجا نیز یک دسته با کج فهمی ها و بی‌اطلاعى از اسلام و اقتصاد سالم آن در طرف مقابل دسته اول قرار گرفته و گاهى با تمسک به بعضى آیات یا جملات نهج البلاغه، اسلام را موافق با مکتبهاى انحرافى مارکس و امثال او معرفى نموده‏‌اند و توجه به سایر آیات و فقرات نهج البلاغه ننموده و سرخود، به فهم قاصر خود، بپاخاسته و «مذهب اشتراکى» را تعقیب می‌کنند و از کفر و دیکتاتورى و اختناق کوبنده که ارزشهاى انسانى را نادیده گرفته و یک حزب اقلیت با توده‏‌هاى انسانى مثل حیوانات عمل مى‏کنند، حمایت می‌کنند …”‬
منبع: وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد