zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

ائتلاف آل سعود با اسرائیل علیه ایران

یک مجله آمریکایی فاش کرد که عربستان در حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران، پایگاه های خود را در اختیار این رژیم قرار می دهد.
مشرق: مجله فوربس با اشاره به نحوه تعامل عربستان سعودی با ایران و رژیم صهیونیستی، نوشت که عربستان در قبال اسرائیل این سیاست را اجرا می کند که «دشمن دشمن من، دوست من است».

در همین راستا، این مجله مدعی شده که اسرائیل قرار است در ماه ژوئن آینده [تیرماه سال آینده] به ایران حمله کند و عربستان سعودی نیز به عنوان پایگاهی برای حمله به تأسیسات هسته ای ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

این مجله به نقل از یک تاجر سلاح که به تل آویو سفر کرده تا با مقامات نظامی آن دیدار کند، تأکید می کند که اسرائیل سلاح های متنوع و خاصی دریافت کرده که کاربرد آن برای جنگ احتمالی با ایران است.

بر اساس این منبع که برای سفر مجدد به تل آویو و همچنین سفر به عربستان سعودی آماده می شود، مقامات نظامی از حمله به ایران در ژوئن آینده خبر می دهند.

این منبع با اشاره به حمایت عربستان از اسرائیلو اینکه خشم مقامات سعودی علیه ایرانی ها و شیعیان بیش از خشم آنها از یهودیان است، تصریح کرد که در صورت آغاز حملات موشکی احتمالی اسرائیل به ایران، این رژیم به جنوب لبنان نیز حمله خواهد کرد تا آنجا را تحت تصرف خود در آورد و موشک های حزب الله را که در این بخش قرار دارند، کنترل کند.

به نوشته این مجله، آمریکا در این میان، نقش تماشاگر را نخواهد داشت و سعی خواهد کرد تا نیروهای خود را از افغانستان خارج کند و به هین علت به نظر می رسد آمریکا در ماه های آینده، پیروزی خود در افغانستان را نیز اعلام کند تا بتواند از نیروهای خود برای حمایت از اسرائیل در حمله به ایران استفاده کند.

این در حالی است که روزنامه اکونومیست در این زمینه می نویسد که تأسیسات هسته ای ایران بویژه در فردو، در اعماق زمین قرار دارد و بسیاری بر این اعتقاد هستند که این تأسیسات هدف حملات هوایی قرار نخواهد گرفت.

این گزارش، به افزایش قیمت نفت نیز اشاره می کند و پیش بینی می کند که تقاضا برای نفت در سال ۲۰۱۲ میلادی با رشد نیز همراه خواهد بود و این تقاضا به بیش از ۹/۸۹ میلیون بشکه در روز خواهد رسید و از سوی دیگر هر حمله احتمالی به ایران عدم ثبات سیاسی را تا حد زیادی ایجاد خواهد کرد.

فوربس تأکید می کند که این برای اقتصاد جهان خوب نخواهد بود و هر بالا رفتن در قیمت نفت می تواند قیمت بنزین را نیز بالاتر ببرد و بهبود روند اقتصادی در آمریکا را با مشکل مواجه کند.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

WWW.masafportal.COM

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد