zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

خبر ساز ترین مرد جهان در سال 2011

 به گزارش قاصد به نقل از جام نیوز، سایت یاهو امسال نیز در قسمت مرور سال (Year in Review) به بررسی و نظرسنجی در مورد چهره های خبرساز سال 2011 پرداخت.

چهره هایی که در این لیست قرار گرفته اند تا قبل از سال 2011 شهرت چندانی نداشته اند به جز 3 چهره: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران، استیو جابز، بنیانگذار شرکت اپل و آیشواریا رای، یکی از محبوبترین بازیگران هندی.

تاکنون در این نظرسنجی محمود احمدی نژاد با کسب 50 درصد آرا در مقام نخست قرار گرفته است و بعد از وی، آیشواریا رای، با 18 درصد و استیو جابز با 10 درصد در مقام های دوم و سوم هستند.

این نظرسنجی تا 7 ژانویه 2012 ادامه دارد.

نام افراد دیگری که در این نظرسنجی مطرح شده اند از این قرار است:

محمد بوعزیزی، شهروند تونسی که با آتش زدن خود انقلاب این کشور را شعله ور کرد، تاکنون با کسب 5 درصد آرا در مقام چهارم قرار گرفته است.

آنا هزاره، فعال سیاسی هندی تبار و خانم توکل، روزنامه نگار یمنی و عضو ارشد حزب الاصلاح با کسب 4 درصد آرا مشترکاً در مقام پنجم قرار دارند.

وایل غنیم که برخی وی را به عنوان قهرمان انقلاب مصر می خوانند با کسب 3 درصد آرا و مصطفی عبدالجلیل از انقلابیون لیبی، آنگ سان سوچی، رهبر مخالفان میانمار و مهندرا سینگ کاپیتان تیم کریکت هند، هر کدام با کسب 2 درصد آرا در رتیه های بعدی قرار گرفته اند.
منبع:جام نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد