zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

آثار بد دوستی هااااااااااااااا

من25 سالمه 7سال با دختری دوست هستم و با او رابطه داشته ام ما قول و قرار با هم گذاشتیم الان 4 ساله که دوشیزه نیست دیگه .الان ما همش دعوا داریم و همو نمیفهمیم احساس میکنیم نمیتونیم همو خوشبخت کنیم ولی به خاطر کاری که اتفاقی افتاد الان من نمیدونم اونو ول کنم یا به خاطر عدم دوشیزه بودن او که خودمو مقصر میدونم هم اونو ...نمیدونم چی کار کنم احساس میکنم با هم خوشبخت نمیشیم اصلا کمکم کنید.ولش کنم یا بسازم یه عمر...


پسری هستم 24 ساله مدته 9 ماهه با دختری 21 ساله دوست شدم و از اوایل اشنایی رابطه ما خیلی صمیمی شد که قرار بر ازدواج شد چون واقعا از همه نظر دختری که میخواستم هست و خانواده واخلاق خیلی خوبی داره فقط دو مشکل هست 1 ما قبل ازدواج رابطه ...... برقرار کردیم 2 همه میگن از نظر قیافه اون ازت خیلی پایین تره اما خودم میگم شاید اونقدر خوشگل نباشه اما زشت هم نیست معمولیه ایا اینها بعد از ازدواج مشکل ساز میشه ؟ ایا رابطه ...... قبل ازدواج میتونه زندگیمو بهم بریزه خواهش میکنم کمکم کنین

 


من حدود 1سال هست با پسر یکی از فامیلای دورمون رابطه دارم اوایل رابطمون فقط اسمسی بود بعد چند بار به هم زنگ زدیم بعد از 3ماه با هم قرار گذاشتیم بیرون همدیگرو دیدیم هم خانواده من وهم خانواده اون مخالف اینجور رابطه ها هستن به تدریج رابطه بدنی پیدا کردیم و حتی چند بار وقتی خونه تنها بودم اومد پیشم اما هیچوقت سعی نکردیم بدن برهنه همدیگه رو ببینیم یا بخوایم سکس داشته باشیم قصد من ازدواج هست اون هنوز شرایطش واسه ازدواج کامل نیست ولی داره تمام سعی خودشو میکنه به نظرتون این رابطه های ما بعداز ازدواج برامون مشکل ساز نمیشه درضمن هر 2تامون 24 ساله هستیم اون خیلی منو دوست داره اما من میترسم که باهاش ازدواج کنم بخاطر رابطه هایی که داشتیم راهنماییم کنید خیلی ممنون



خوب حالا بازم می خوای یا بازم کارتو ادامه میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منبع:http://setakzohor.blogsky.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد