zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

zohor

سایت ضد فراماسونی و ضد شیطان

تهاجم از طریق موسیقی

به نام خدا

گالیا توانگر
همه چیز مثل یک کابوس و گاه مضحک به نظر می رسد. اما همه اش حقیقت دارد.
در خانه ای زیرزمینی که بیشتر به یک سیاهچاله شبیه بود، یک گروه موسیقی به تمرین هر روزه مشغول بودند. گیتاریست گروه، dead که همیشه در هذیان گویی های نئشگی اش از قلعه ها و مخروبه های نروژ می گفت، در یک صبح از خود بی خودی مغز خود را با شات گان متلاشی می کند. اعضای گروه یک هفته تمام جسدش را در حیاط خانه رها کرده تا خوراک پرندگان شود! بعد از یک هفته دوست dead، euronymous مغز او را پخته و با سبزیجات می خورد!! Hell hammer یکی دیگر از اعضای این گروه موسیقی، پنتاگرامی که از استخوان جمجمه dead ساخته بود به گردن می اندازد و با چکمه های بلند، لباس جین، کت چرمی بلند و مشکی اولین تیپ و مد بلک متال را به روی صحنه می برد.

این گروه بعدها با حمایت سازمان های جاسوسی آمریکا، فرقه سازان یهودی و… شرکت موسیقی عظیمی دایر می کنند.
بلک متال ها کثیف ترین گروه های موسیقی دنیا هستند. وقتی به اجتماعی خارج از جمع شیطان پرستان وارد می شوند، زنان و بچه ها می گریزند. بلک متال فقط موسیقی نیست، نمایشی از اعمال خلاف اخلاق بر روی صحنه است. خوردن نجاست، خوردن گوشت مردار، خواندن اشعار ضدمسیح و خدا، نمایش رفتارهای جنسی توأم با خشونت و حتی خودزنی بر روی صحنه و… مواردی است از آن چه که آنها را از شیطان پرستی فلسفی آنتوان لاوی به شرپرستی نوین سوق می دهد. افرادی که وارد این سیاهچاله ها می شوند، عمر کوتاهی دارند. اکثرا در حالت نئشگی قوی موادمخدر به حذف خود از زندگی می رسند. البته موسیقی متال در ابتدای شکل گیری موسیقی ضدجنگ بوده و به سیاست های جنگ طلبانه آمریکا اعتراض داشته، که بعدها به زیر سبک های هوی متال، دث متال، تراش متال، بلک متال و… رسیده است. هوی متال از بقیه سبک ها آرام تر و بلک متال در دنیا بزرگترین پایگاه تبلیغ شیطان پرستی محسوب می شود. اگرچه انگشت شماری از گروه های متالیکا هم هستند که بر ضد استکبار و اسرائیل تولیداتی داشته اند.
شیطان پرستی توطئه استکبار
برای انحراف بشریت


در مورد شیوه های ورود شیطان پرستی به کشورهای مختلف سه دروازه تعریف شده اند:
احداث کلیسای شیطان پرستی، جادوگری و موسیقی.
از آن جا که احداث کلیسای شیطانی در همه کشورها مقدور نیست و اسباب جادوگری هم نمی تواند وارد همه کشورها شود، موسیقی متال مهمترین دروازه تبلیغ شیطان پرستی در کشورهایی چون ایران است. اسباب جادوگری که در کتاب هری پاتر بارها به آن اشاره شده چوب جادوگری «بلک مجیک» و وسیله پیش گویی که در جلسات احضار ارواح استفاده می شود «ویجی برد» نمونه هایی از اسباب جادوگری هستند. خوشبختانه بلک مجیک نتوانسته وارد اسباب بازی فروشی های ایران شود. اما در زمانی که بلک مجیک وارد اسباب بازی فروشی های غربی شد، توانست به پرفروش ترین اسباب بازی تبدیل شود و این نشان می دهد انسان سرگشته تا چه حد راه را گم کرده و تمایل دارد ازطریق جادو به قدرت های فراتری دست پیدا کند.
ب.ش یک گیتاریست که قبلاً ورود به گروه های موسیقی زیرزمینی را تجربه کرده و از آنها بریده است، می گوید: «در دوران دبیرستان بسیار افسرده بودم، موسیقی متال چون هم نمایش حرکات را داشت و هم از ریتم اعتراض تندی برخوردار بود، مرا جذب کرد. متال از هوی متال (آرام) تا بلک متال (خشن و ریتم تند) دسته بندی دارد. خیلی از بچه ها با هوی متال شروع می کنند. در پارتی های شبانه وقتی دور هم جمع می شدیم هم بساط کراک و شیشه بود و هم با متال به خیال خودمان از زمین جدا می شدیم. من کلاس گیتار می رفتم و می خواستم در آن جمع جایگاه ویژه ای داشته باشم. یک سال که گذشت معتاد حرفه ای شدم و یک بار خودکشی کردم، زندگی ام سیاه شده بود، معجزه بود که خودم را از این سیاه چاله بیرون کشیدم.»
کافی است به چرندیاتی که خوانندگانی آن سوی آب در شوهای خود می خوانند نیم نگاهی بیندازید. احمقانه ترین اشعار را ردیف می کنند و پست ترین افکار را به خورد مخاطب می دهند. این موسیقی ها خیلی راحت از طریق امواج ماهواره وارد خانه ما می شود. در جدیدترین کنسرت یکی از این عناصر«m» که همیشه هم دم از عشق عمیق و دوست داشتن می زند، ناگهان یک گروه نمایشی با لباس های جادوگری به روی صحنه می آیند و شروع به رقص می کنند. شیطان پرستی موزیکال را شیطان پرستی تفننی می خوانند که اتفاقاً از بقیه مدل ها بسیار پررونق تر و گیراتر است.
محمدی کارشناس فرهنگی توضیح می دهد: «سی دی های موسیقی راحت و با کمترین هزینه می توانند دست به دست شوند. خانواده ها هم اغلب حساسیتی نشان نمی دهند. و یا نوجوان ها در اعتراض به ریتم تند متال می گویند: موسیقی است دیگر! خانواده هم اطلاع و آگاهی ندارد و نوجوان را به حال خود با مبتذل ترین CDهای موزیک در اتاقش رها می کند. بلک متال آمیزه ای از خشونت، روابط جنسی و اصوات ناهمگون است. به نظر من اسم آلودگی صوتی را موسیقی گذاشته اند. گروه های زیرزمینی که در ایران فعالیت داشته اند .برخی گروه ها در دوره ای حتی از وزارت ارشاد مجوز گرفتند و اشعارشان در کتاب هایی منتشر شد! کسی هم آگاهی نداشت و حتی با برخی از گروه هایشان در رسانه های مکتوب مصاحبه کردند! به هرجهت شیطان پرستی در ایران به نمادهای شیطان پرستان (انواع و اقسام گردنبندها و تیپ ها)، موسیقی متال و پارتی های جمعی ختم می شود.
شیطان پرستانی که خون می خورند و خودکشی می کنند، در ایران بسیار انگشت شمارند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد